dypt

I natt så jeg på et skikkelig dyypt program på TV’en. Haha, er det noe jeg så absolutt ikke er, så er det dyp. Når folk begynner å snakke skikkelig dypt om noe, så blir jeg bare klein. Hvis dere f.eks ser på film, eller en person sier noe skikkelig dypt, blir dere ikke litt klein da? Det blir ihvertfall jeg! 
Jeg er en litt mer ”enkel” person vil jeg si, og tenker ikke så mye på de ”store” tingene. Om dere skjønner. Og om noen begynner å snakke filosofisk med meg om døden, universet og alt det der – goodbye. Jeg vil ikke drukne hodet mitt i sånne tanker, det gjør meg bare stresset. Hva som skjer etter døden, det skjer. Hva som skjer hvis jorda går under, det skjer det som skjer. Ingen vits i å sitte å gruble over sånne ting. Jeg er heller ingen grubler, takk og pris. Sånt tror jeg gjør folk deprimerte og stresset. Eller?

Nå skal jeg bli med mamma å kjøpe pizza. Etter det tror jeg at jeg skal ut å ta litt bilder. Litt finere vær i dag, men tror ikke det er så varmt. Men sola skinner, og da er lyset så mye finere enn hva det er når den er borte. Da kan det bli noen fine bilder! Og tenk at det er 17.mai i morgen! Jeg har aldri brydd meg noe spesielt om 17.mai egentlig, har jo nesten alltid vært fullsjuk haha. Men jeg skal være rolig i dag, så da skal jeg feire med familien i morgen jeg også. Blir sikkert koselig! Skal se på toget i morgen tidlig, Linnea er jo drillpike så hun skal gå i toget.

Forresten, jeg skal skifte design snart tenker jeg. Liker ikke det jeg har nå, liker ikke headeren heller. Så jeg har laget meg et eksempel på paint, så har jeg sendt epost til ei som lager design, men har ikke fått svar enda. Håper jeg får svar de neste dagene, for nå er jeg dritt lei av dette designet!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg