du grønne skog

Nå ligger jeg i sofaen hjemme hos mamma igjen. Har vært ute og tatt litt bilder tidligere i kveld, og så har jeg besøkt besteforeldrene en tur. Nå har jeg redigert litt bilder, og venter på paradæjs. Funfact, mamma ser også på paradise! Hehe, tror egentlig det er ganske mange som ser på det jeg, men som ikke tør å innrømme det. Haha!

Her er noen bilder jeg tok i dag ihvertfall!

Nå som det er vår blir skogen så grønn og fin! Jeg liker å gå i skogen, der er det så stille og fredelig. Eneste man hører er fuglene. Ørin (som denne lille skogen heter) har jeg vært på maange turer i gjennom skolen og med familien. Den ligger 5 minutter unna der mamma bor, så her gikk jeg å tok mye bilder da jeg bodde her. Det forundrer meg ikke at denne skogen blir fjernet en gang i tiden for å bygge hus etc, håper ikke det ihvertfall! Har mange minner herfra. Jeg husker da jeg gikk i barnehagen så pleide vi å dra på turer hit, og de som var ansatte brukte å lure oss ungene med at det fantes dinosaurer her. Og på barneskolen sa lærerne at det fantes troll i skogen. Hahaha, vi ungene ble jo bare skremt. Jeg synes det var skummelt da jeg gikk i barnehagen ihvertfall, for hva om det kom en dinosaur og spiste meg opp? Haha! Hadde barnehagelærerne/lærerne lurt unger slik i dag, hadde sikkert mange foreldre blitt forbanna. 


Lillebroren min og mamma 🙂


Når jeg er hos bestemor blir jeg alltid servert med både brus og alt mulig godt. Haha 🙂

Nå er det snart TV-tid!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg