hvem lager rimelige bloggdesign?

Sendte e-post til et par bloggdesignere, og til fikk svar at det kostet over 1000kr å lage et design. Say whaaat! Skjønner at det tar tid å lage et skreddersydd design, men 1200,- føler så meningsløst å betale for et design bare. DET gidder jeg ikke bruke de usle pengene mine på, ass. 1000kr kan jeg få kjøpt så mye annet for. Så det jeg lurer på er, er det noen som lager bloggdesign for en litt billigere penge? Ihvertfall under tusenlappen. Gi meg tips om du vet av noen! Jeg kan godt betale 700-800kr liksom, men ikke noe mer enn det.


Slik tenker jeg at designet skal se ut, sånn ca. Satt på paint å ordna dette, ble egentlig ganske fornøyd! Så gi meg gjerne tips til noen flinke designere!

~~~

Nå har jeg, Anders og Luffy nettopp tatt oss en middagshvil. Eller, Anders sover enda haha. Tenkte å gå å ta litt sol, men vet ikke om jeg orker. Blir alltid så tung i kroppen når jeg sovner midt på dagen, og alt blir et ork. Blir jo lat! 

6 kommentarer
    1. Renate Morell: Ja, selvfølgelig. Det var jo en veldig rimelig pris 🙂 kunne du ha fikset et til meg da, slik som jeg la ut bilde av? Med noen små justeringer da. :p

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg