NYX favoritter

Hei! Jeg våkna nettopp, haha. Skal blogge litt tenkte jeg før jeg hopper i dusjen. Jeg og Anders er bedt på grilling på Verdal i dag, så vi blir hentet klokka 15. Vi var på grilling i går kveld også, hos pappaen til Anders. Var veldig trivelig! Vi satt ute på verandaen, og det var jo sååå varmt! Trodde ikke det var så varmt, så jeg hadde på meg bukse og det ble jo drit varmt. I tillegg var den svart, haha.

Men jeg tenkte å vise dere litt ny sminke jeg har bestilt meg. Jeg kjøpte noe sminke fra NYX, og ble veldig fornøyd.

Eyeliner, contourstick?, contour palett, primer, en leppestift, gloss og liouid leppestift. Leppestiftene ble jeg veldig fornøyd med! Jeg likte best den liouid leppestiften, den tørker på leppene og er i en matt brunfarge. Egentlig så liker jeg best de som tørker på leppene, føler de holder mye lenger. Er egentlig ikke så glad i glosser, liker helst matte lepper. 

De her testa jeg ut i går. Jeg pleier vanligvis ikke å sminke huden når det er så varmt, sminken renner jo bare av og blir shiny. Men ble overasket i går! Sminken rant ikke av, og den kaka seg heller ikke. Elllllsker primeren, konsistensen var så god. Og den er jo ment til å fjerne shiny hud, og det gjorde den. Contour concealern ble jeg veldig fornøyd med også. Den blir ikke kakete! Dette blir min nye sminkerutine nå. Først primer, så concealeren på haka, kinnbeina, panna og så countour paletten. Føler det er så mye bedre enn å bruke foundation! Er ikke så glad i å bruke foundation, da jeg føler huden ikke får puste og blir kvisete.

Så ja, veldig fornøyd med all sminken! Har du noen favoritter fra NYX?

Meeen nå må jeg kaste meg i dusjen og få ordnet meg litt. Ha en fin søndag!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg