filmer jeg skal se i 2017

Var en side på facebook som hadde delt de her filmene, og at de kommer ut i 2017. Håper det ikke stemmer helt, og at noen av dem kommer i 2016 også. Ihvertfall, gleeeder meg! Gleder meg mest til Avarar 2. Avatar 1 var en sykt bra film synes jeg! Så den første gang på kino i 3D, og det var jo helt magisk. Skikkelig fine effekter! Jeg liker egentlig ikke å se filmer i 3D, men Avatar man bare se i 3D synes jeg. Noen av de her filmene du tenker å se når de kommer ut?

Nå har jeg nettopp spist middag. I dag ble det fjorland siden Anders er på jobb til klokka 20.

Var litt usikker på om jeg skulle kjøpe denne, men den var ikke så værst! Helt grei middag. Måtte ha en cola til, som en trøst i tilfelle maten skulle smake drit. Haha! Heldigvis gjorde den ikke det da. 
Nå skal jeg farge håret. Etterveksten er sikkert 4-5 cm lang nå, ikke pent! Hele håret har brune flekker her og der, derfor skal jeg farge hele håret. Svart som vanlig, hehe. Liker egentlig ikke kullsvart hår, men kjøper svart allikevel siden fargen går ut litt etter noen vask.

En annen ting jeg har litt lyst til å gjøre med håret, er å klippe det skulderkort. Synes det er såå fint! Og ikke minst mye mer behagelig nå som det går mot sommer. Men jeg vet ikke altså, jeg synes allikevel langt passer meg best. Haha var jo ikke lenge siden jeg sa at jeg ALDRI skulle klippe meg kort igjen, men nå har jeg plutselig lyst allikevel. Men jeg tror jeg holder meg til langt. Jeg får se!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg