spørsmål og svar

1. Hvordan er du som person? Jævlig rar. Haha, neida. Nei som person er jeg vel ganske humoristisk med dem jeg kjenner. Med folk jeg ikke kjenner er jeg ganske lukket og sier ikke så veldig mye. Jeg er vanskelig å bli kjent med, derfor holder jeg meg til dem jeg kjenner godt. Vet ikke hva mer jeg skal si, jeg vet jo ikke engang hvem jeg selv er haha. 

2. Har du noen gang bodd eller vært i utlandet? Jeg har aldri bodd i utlandet, men har vært i utlandet, ja. Har vært i Sverige, Tyrkia, Thailand, Riga og ja, mulig det er flere plasser men jeg husker ikke akkurat nå. Og Bulgaria, men er det i Tyrkia? Haha lol jeg vetta fan.

3. Hvilken hårfarge har du? Mørkebrun er min ekte farge, men farger det enda mørkere. Så det er som regel svart-ish.

4. Hva vasker du først når du dusjer? Tar shampoo oppi håret, og så vasker jeg kroppen imens den er i.

5. Hvor mange søsken? 3 småsøsken.

6. Dyne eller pledd? I senga regner jeg med? Jeg liker best dyne, uansett årstid. Ingen sover vel med pledd? Haha!

7. Hvordan ser du drømmemann/kvinne ut? Nå har jo jeg kjæreste, og jeg er jo fornøyd. Men om jeg MÅTTE si noe, så liker jeg gutter med tattoveringer, litt mer ”urban” stil og sånn der. Mørkebrunt hår og lyseblåe øyne er også skikkelig fint synes jeg da. I tillegg synes jeg litt sjenerte gutter er litt sexy. Haha, vet ikke hvorfor.

8. Hva er det flaueste du har opplevd? Hm. Det må være da jeg var med familien min til syden da jeg var rundt 16 år. Vi var ved bassenger og badet, og jeg hadde mensen den uka uheldigvis. Så brukte OB da, og tråden hadde falt utenfor bikinitrusa. En mann la merke til dette (og sikkert hundre fler, omg), og sa ifra til mamma. O.M.G, så jævlig flaut. Han var jo litt kjekk og. Hahaha!

9. Hvordan ser ditt drømmehus ut? Mitt drømmehus er ikke så veldig stort, siden jeg trives ikke i store hus. Det skal være lyst på stua, og kjøkkenet skal være mørkt. Jeg vet ikke mer egentlig jeg, klarer ikke helt å se for meg hvordan det skal se ut. 

10. Hva gjør du akkurat nå? Svarer på denne teite liste-greia da, haha.

11. Favoritt mat? Hm, er veldig glad i kinesisk mat. Når jeg er på kinaresturangen her i Verdal, så pleier jeg å kjøpe biff shopsuey eller kinesisk pepperbiff. NAM!

12. Vinter eller sommer? Sommer.

13. Er/var du flink på skolen? Jeg var ikke særlig flink på skolen, nei. Men jeg kunne vel vært litt flinkere om jeg prøvde litt hardere. Jeg ga jo veldig mye faen, men det var jo også fordi jeg følte jeg ikke fikk til noen ting.

14. Hvor vil du helst bo? Jeg trives jo veldig godt i Levanger. Men jeg synes Trondheim er en skikkelig koselig plass, så kanskje Trondheim. Jeg kjenner jo ingen der da, så blir nok ikke å flytte dit uansett.

15. Hva ønsker du å bli? Jeg har ikke peiling. Skal ærlig innrømme at det å være selger er skikkelig booring. Så hvis jeg kunne blitt hva som helst, så blir det noe med dyr. Dyrlege eller dyrlegeassistent, men dumma meg hadde ikke klart det uansett med mine rævva karakterer.

16. Dag eller natt? Liker natta ganske godt jeg. Da våkner denne sjela til liv.

17. Favoritt kles-merke? Har egentlig ikke noen spesiell favoritt, men Adidas kanskje? Synes de alltid har så mye kult!

18. Noen tattoveringer/piercinger? Har tattovering på over og underarmen, på skuldrene og på låret. Jeg har piercing i navnen, og that’s it. Hadde i leppa før, men den tok jeg ut for et par år siden. Den i navlen liker jeg da! Mange som synes navnepiercing er harry, men det synes absolutt ikke jeg, synes det er drit fint.

19. Kunne du ha ønsket å være kjent blogger? Nei. Jeg skulle ønske jeg kunne tjene meg rik på bloggen, men da må man jo ha masse lesere, og da blir du jo kjent. Såå hehe. Hadde jeg plutselig fått 40.000 lesere hver dag, så tror jeg jeg hadde fått jævlig angst.

20. Hva er din favoritt innen alkohol? Hmm, jeg drikker jo for det meste vodka (blandet med saft) men bortsett fra det så er jeg veldig glad i smirnoff og cider. Her er det ikke noe vin i gården, det eeer så æsj synes jeg! Er ikke sånn super glad i alkohol, men drinker og rusbrus er godt.

21. Beste minne? Hmm, har så mange bra minner. Men de beste minnene har jeg fra ungdomstiden, når jeg begynte å drikke og slike ting. Da var alt så nytt, og jævlig artig. Savner tida da jeg var 15, jeg.

22. Noe du savner? Nope. Eller jo, savner helg haha.

23. Katt eller hund? Katt. Hund hadde jeg ikke orket å hatt.

24. Ekte brunfarge eller fake-tan? Ekte. Jeg har faktisk aldri brukt selvbruning. Da er jeg heller blek.

25. Hvordan føler du deg akkurat NÅ? Helt fin.

26. Følger du med på kjendiser? Jeg følger jo med på reality-serier, men det er ikke sånn at jeg søker opp kjendiser på internett for å finne ut hva som skjer i livene deres. Jeg bryr meg helt enkelt ikke. Jeg tror aldri på det som står på internett heller, og kjendiser er jo faktisk helt vanlige mennesker, slik som oss. Fyfaen så slitsomt det må være at ALLE skal bry seg om hver minste ting du gjør feil.

27. Vil du hoppe i fallskjerm? Har bittelitt lyst ja. Men vet ikke helt om jeg tør. Tror jeg hadde besvimt eller spydd rett før jeg skulle hoppet.

28. Samler du på noe? Nei.

29. Favorittfarge? Svart? Haha, vet egentlig ikke. Synes pastellfarger er veldig fint da, men er ikke noe jeg kunne gått med på klær.

30. Har du høye telefonregninger? Nei, betaler 249,- i måneden.

31. Hva var det siste du kjøpte? En nike genser, viser den senere!

32. Sover du med TV’en på? Nei.

33. Er du forlovet? Nei.

34. Siste mat du spiste? Pølse i brød.

35. Vil du forandre navnet ditt? Nei! Er fornøyd med navnet mitt jeg, og det er jeg glad for. Må være kjipt å hete et navn du synes er stygt.

36. Sivilstatus? I et forhold.

37. Når våkna du i dag? Klokka 14.

38. Hva er det første du legger merke til ved det motsatte kjønn? Klesstilen! Den synes jeg faktisk har mye å si.

39. Tror du på mirakler? Neh.

40. Noen gang takket nei til en date? Ja, haha. Kommer ALDRI til å dra på date med en jeg nesten ikke kjenner.

Mulig dere synes slike liste-innlegg er gørrkjedelig, men jeg synes det er morsomt å svare på! Nå skal jeg ordne meg, og straks ta toget tilbake til Levanger. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg