hei bloggen

Hei! Sorry for at jeg har blogget så lite, om noen skulle bry seg, hehe. Har vært litt nedfor og i dårlig humør de siste dagene. Jeg er dårlig på å takle negative følelser, så da går jeg som regel i kjelleren. Men nå begynner det å gå oppåver igjen. Takk og pris, jeg HATER å være i dårlig humør.

Akkurat nå ligger jeg ute på verandaen, har tatt med meg pledd for å ligge på, og leser 'et helt halvt år'. Den boka kjøpte jeg jo i fjor sommer, og har enda ikke begynt på den! Så at det kommer en film om boka på kino snart, derfor tenkte jeg kjappe meg å lese boka først. Så langt virker den bra, men har ikke kommet så langt enda. Nå skal jeg lese videre! Forresten, jeg og Anders skal få oss en liten pusekatt til, denne gangen ei jente! Awii, noen forslag til navn kanskje? Vi henter katten i morgen eller en annen dag til uka, gleder meg! Skal vise masse bilder senere. Håper bare at Luffy aksepterer den nye pusen, men det tror jeg går bra. Han liker andre katter veldig godt, og løper rett til de andre nabokattene hvis de er utenfor hos oss. Enkelte katter er ikke like glad i andre katter slik som Luffy er, og her en dag hadde han et lite sår under snuten sin. Mistenker han har løpt bort til ei betch (haha) katt som ikke likte han, og som klorte han. Stakkars pusen min, men det går bra heldigvis og såret er veldig lite.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg