typisk

Hei! Nå ligger jeg i sofaen etter å ha spist middag, vasket klær og kopper. Anders er på jobb til i kveld, så i dag ble det fjorland. Det ble szechuan som vanlig, det ER så godt! Hadde nok vært enda bedre om jeg laget det selv, men det orka jeg ikke styre med. Er småsliten etter helga, så var godt å komme hjem fra jobb i dag. Var ute på lørdag, var egentlig en ganske morsom kveld. Hadde narch her, så det så ikke uuut på stua på søndagen. OMG, haha! 

Lille pusen ligger å sover ved siden av meg, og Luffy aner jeg ikke hvor er. Finner han ingen steder, så regner med han sover ute et sted.



Søte bebis!♥ Luffy har begynt å akseptert henne nå, og nå sover de faktisk sammen. Han vasker henne, og de styrer på. Blir sikkert bestfriens 4evah! 

Nå skal jeg lese litt videre i boka mi, og etterpå tror jeg det blir en bitteliten powernap, er så trøtt! Hadde egentlig tenkt å sette meg ute å lese, men når jeg skulle sette meg ute så var det så klart overskyet og kaldt. Var sååå fint når jeg var på jobb, så typisk! Litt irriterende at jeg aldri får tid til å sole meg, men sånn er det vel. Får vel bare være bleik i sommer da. :((( Haha.. Forresten, ser dere jeg har fått nytt design?! Noen småting som skal ordnes før det er ferdig, men det er så og si ferdig nå. Headeren vil jeg at skal dekke hele siden, og sånne småting. Men ellers er jeg fornøyd! www.renatemorell.blogg.no som har fikset den til meg. 🙂 Hva synes dere?

4 kommentarer
    1. Fine bilder 🙂 Jeg er småsliten etter dagen. Klarte å ta meg en lur etter å ha vært på veiledning på skolen til morgen i dag, og en lang dag på jobb. Ønsker deg en fortsatt fin kveld!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg