filmkveld

Hei, og god kveld i stuen! Lol. Neida. Nå har jeg og kjæresten lagt oss, Anders er allerede i drømmeland. Har ikke tenkt å lagt meg heelt enda, men det blir ikke lenge til. Våkna kl.15 i dag, haha! Hadde fri i dag fra jobb, har alltid det på torsdager. Har ikke gjort så mye i dag da, bare chillet og lest litt i boka mi. Jeg og Anders så The conjuring 1 tidligere i kveld. Jeg har jo sett den før, men måtte bare se den en gang til for å huske hvordan den var, skal jo se nummer 2 i morgen på kino. Gledes! Jeg likte første filmen veldig godt, synes den var bra. Anders synes derimot ikke det, haha, men han liker jo ikke skrekkfilmer.



Favorittisen! Spiste den siste som var igjen istad, den er så god. Denne med hasselnøtter må smakes om du ikke allerede har! Yum. Har spist så mye i dag, at magen min er helt sprengt. Ser ut som jeg er 5 måneder på vei, lol. Sexyhh. Spiste biffsnadder i dag, og det er en av favorittmaten til meg og Anders. Må si vi bruker litt tid på mat, ikke at vi står på kjøkkenet å laget middag i hundre år, men vi liker å spise god mat. Ikke mye piskepinner eller kjedelige kjøttboller her i gården, gitt. Ikke at vi spiser så sykt usunt, men vi liker å spise god mat. Jeg eeelsker å spise, og kunne jeg ha fått akkurat hva jeg ville til enhver tid, hadde jeg garantert vært tjukk. 

Anders går alltid innom orion eller pernilles å kjøper hvitløksdressing. De er SÅ god! At vi ikke har tenkt på det før nå. Meeen nå skal jeg se litt serie, før det blir natta. Begynner å bli trøtt allerede. God natt!

♥♥♥ Begge de to her ligger oppå meg nå, hahaw. Luffy begynner å bli en voksen katt, det merkes at han har blitt tyngre. Luffy som var så bitteliten for noen måneder siden!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg