fin lørdag

Nå har jeg akkurat kommet hjem hos mamma, vi skulle jo som sagt på grilling hos kjæresten hennes. Denne dagen har egentlig vært ganske koselig, fint vær har det vært og. Greit å gjøre noe annet på enn lørdag, enn å bare drikke hver helg! Har tatt en del bilder i dag, så her kommet et lite bildedryss.

Dagen startet som sagt med at mamma og lillesøstra mi hentet meg i Levanger, og så dro vi til Levanget torg. Vi skulle egentlig på galleriutstillingen til pushwagner (som jeg aldri har hørt om), men det var så mye kø der at vi orket ikke. Jeg bryr meg ikke så mye om kunst uansett, men jeg søkte nettopp opp han på google, og det var mange kule bilder egentlig!

Etterpå kjørte vi hjem hit, og slappet av litt, før vi dro videre til Tor-Margnar, kjæresten til mamma.

Se så søt lypsyl jeg kjøpte meg, da! Kjøpte hello kitty fordi Anders alltid tar mine lypsyler og roter dem bort, haha. Tror ikke han tar denne 😉 Leppene mine blir lett tørre, pluss at jeg har hatt munnsår på høyresiden av munnen i snart en måned. ÅHH, skjønner ikke hva greia er. Herpes sikkert. Haha, neida. Noen ganger når jeg åpner kjeften så rives det opp på siden, det er jo veldig ubehagelig og ”pent”. Må nok dra til legen om såret ikke går vekk snart, for det er forbanna irriterende og vondt.

Ble en del bilder i dette innlegget, men bedre enn ingen! Personlig liker jeg blogginnlegg med mange bilder å se på. Yesyes, nå skal jeg se litt TV eller lese litt. Dere får ha en fin kveld videre!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg