slikke sol-dag

Nå har jeg kommet meg hjem til Levanger igjen. Har savnet pusene mine, og Anders da.♥ I dag har jeg vært med pappa og familien der, og jeg har solt meg i hele dag. Jeg blir aldri skikkelig brun lenger, men litt farge fikk jeg ihvertfall. I morgen når jeg får penger MÅ jeg huske å kjøpe betakaroten! Da får jeg mye lettere farge. Det er så koselig i hagen til bestemoren min, og elsker å sole meg der om sommeren. 


Bestemor og bestefar, og den overkosete katten deres. Denne katten ELSKER kos, og som hun røyter. Derfor gidder jeg nesten ikke kose med henne, fordi da får jeg kattehår i hele fanget, haha!

Koselige hagen til bestemor! 🙂 Etter å ha solt meg, ble jeg med mamma og spiste på Siciliana. Jeg hadde spist litt fra før, så jeg kjøpte meg bare en kyllingsalat. Jeg har aldri hatt noe negativt å si om den resturanten før, men i dag synes jeg det var litt dårlig. Først og fremst tok det tre kvarter før maten kom, og det var ikke engang mye folk der. Og i kyllingsalaten var det et par kyllingbiter som var helt rå. ÆSJ! Mister liksom litt matlysten av sånt, men heldigvis hadde jeg spist ferdig og fant ikke de bitene før til slutt. Trivelig uansett da, og det var varmt nok til å sitte ute, så det var godt.

Nå venter jeg bare på at Anders skal komme hjem, og så blir det vel senga etterhvert. Jobb i morgen igjen! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg