trøttetryn

Hoi! Jeg har tatt en pause fra lesinga, og nå blogger jeg med den ene arma, og spiser sjokoladebolle med den andre. Jeg har liggi å lest bok i hele dag nesten etter at jeg kom hjem fra jobb. Solt meg litt har jeg også gjort. Nå er jeg kjempetrøtt, har sovet litt for lite de siste nettene. Jeg liker ikke å legge meg tidlig, så det er ofte at jeg legger meg rundt klokka 1, og sovner rundt 2 om natta. Jeg skal opp klokka halv 9 – 9 og 7 timer søvn er for lite for meg. Jeg trenger 9 timer minst for å føle meg opplagt. Typisk meg, jeg bare elsker å være oppe lenge om kveldene, haha! I morgen begynner jeg ikke på jobb før klokka 15, så da får jeg sovet litt lenger. Og på torsdager har jeg jo fri. Mamma henter meg etter jobb i morgen, hun skal på nattvakt, så da skal jeg sove over for å passe søskene mine.

Lille pusen sover søtt ved siden av meg i sofaen, og om ikke så alt for lenge skal jeg inn i drømmeland selv. Gleder meg nesten til å legge meg! Først skal jeg lese litt mer, er straks ferdig med 'Et helv halvt år' boka mi nå. Jeg likte den boka veldig godt jeg! Blir kjedelig når jeg har lest den ferdig, da må jeg nok finne en ny bok. Når jeg først har begynt på en bok, vil jeg bare lese og lese og lese.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg