når nugattien ødelegger forholdet

Å herreguud! Jeg sitter å ser på Hellstøm rydder opp hjemme, og han fyren som er med spiser bare brødskrive med nugatti. Han kan ikke dra på middagsbesøk hos andre fordi han er redd han ikke liker maten. Altså, en voksen mann! Dama hans vil nesten ikke være sammen med han fordi han kun spiser nugatti og liker ingenting. Haha er det mulig, jeg skjønner den dama godt. Blir seriøst flau av å se på det programmet noen ganger, noen av folka som er med nekter jo å prøve ut forskjellig mat. En annen fyr som var med tidligere i programmet, spiste bare godteri hele tiden og og nesten ikke noe ordentlig mat. Hadde jeg vært sammen med en så barnslig fyr så hadde det vært hue og rævva ut av forholdet. Haha, huff!

~~~

Nå har jeg nettopp tatt meg en (kald) dusj. Har jo svettet ihjel i hele dag, fyy for en klam varme! Ligger i sofaen med vifta foran meg nå, det er skikkelig digg med vifte i denne kvelende varmen. Har kommet meg hjem fra Verdal, og i morgen blir det jobb igjen og så er det heeelg! Jeg skal ha to ukers ferie i sommer også, men tenker å ta ferien når jeg skal opereres i sommer. Jeg skal jo ta silikon i sommer, men vet ikke når enda. Gleder meg til jeg får en dato! Men mer om det senere. Jeg lurer på en ting! Jeg har noen smirnoff i kjøleskapet, men de gikk ut på dato for et år siden. Noen som vet om de fremdeles kan drikkes? Skal prøve å smake på en etterpå for å kjenne hvordan den er. Jeg fikk dem av bestemor for sikkert tre år siden, og hadde helt glemt dem i kjelleren hennes. Haha..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg