musikk

Hallois. Nå ligger jeg i sofaen og bare chiller, skal straks se en episode av the kardashians. Jeg har jo fri på torsdager, så da kan jeg sitte oppe litt lenger. Det er digg, jeg elsker å være opp lenge! Har lett litt etter ny musikk for å adde på spotifylista mi, var så dritt lei alle de gamle sangene jeg har der. Hadde kjempemasse musikk jeg hadde skrevet opp på mobilen min som jeg helt hadde glemt. Når jeg er borte og hører en bra sang, tar jeg bilde av sangen, eller skriver den opp. Glemmer alltid å finne sangen når jeg kommer hjem, så litt ny musikk ble det!

0ZiEMnPcmQQ
33dVR5Ggfvw

gNdnVVHfseA

rDEj9hTyUh0

ktV-b9zP6-0

AER3spDdLiY
NmrSeXD6LVI


Den nederste er helt syk på vors når man har fått i seg litt alkohol. Slo den på sist helg og begynte å danse til den, ble jo helt tulling til slutt og falt nesten over bordet, og ølen til kompisen min fløy på gulvet. Hahaha! 





0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg