muldvarp-løve dyret

Jeg må bare fortelle om en sykt rar drøm jeg hadde her ei natt. Jeg drømte om at forskere prøvde å lage en slags løve med svære flodhest tenner, som altså het muldvarp-løve dyret. Hvorfor det het muldvarp og ikke flodhest-løve vet jeg ikke, hahaha! Oppgaven dette dyret skulle ha var å ha som instinkt å passe på oss mennesker. Forskerne mente at dette var en god ide i krig. Da skulle disse muldvarp-løve dyret beskytte oss. Menneskeheten var ikke så begeistret for ideen, da. De mente det ikke var trygt og at dyret kunne være farlig, så det ble masse styr om det rundt i verden. Det var mye mer jeg drømte, men jeg husker ikke mer. Hahaha, herregud, for en rar drøm. Den virket jo så ekte og! 

 Nå sitter jeg halvveis naken i sofaen, er jo så varmt! Er ikke så mye sol ute nå, ble litt overskyet i løpet av ettermiddagen. Men i morges var det kjempefint vær, heldigvis. Gikk ut å solte meg i 11-tiden, og lå der 2-3 timer før jeg gikk å møtte Anders på jobb. Vi har nettopp spist middag, og nå har Anders sloknet på sofaen. Hahaw. Han har sovna oppå playstationspaken, så det trykkes helt vilt på TV’en. Gidder ikke reise meg for å fjerne spaka heller, jeg ligger så godt, haha! Ligger rett ut med vifta foran meg. Hva skulle jeg gjort uten vifta mi? Da hadde jeg bokstavelig talt kokt ihjel. 

Et lite bildedryss fra i dag!


Der borte folkens, der skal jeg bo en gang i tiden. #somomdetskjer Men ååh, tenkt hvor fint det hadde vært å bo der når jeg skal stifte familie osv i fremtiden?!

Sommeren er så fiin. Blir jo aldeles trist av å tenke på hvor kort den er. Nå sier folk sånn her ”nå er vi halveis i sommeren”, og jeg blir jo nesten deprimert. For en måned siden begynte sommeren, og snart er den ferdig? Har jo enda juli og august igjen. Men to måneder går så fort, jeg vil ha sommer 4 ever!!! :c


I dag fikk jeg brev fra volvat stokkan, klinikken jeg skal til. Fikk noen skjemaer jeg skulle fylle ut, og litt diverse informasjon. 


Kjøpte meg en løper og telysholder på Kid!

Nååå skal jeg gå å ta meg en is, den ovenfor med hasselnøtter. Den eeer så god, min favoritt! Dere får ha en fin kveld videre. 🙂

2 kommentarer
    1. Så nydelige stemningsbilder:). Her har vi vært å grillet pølse i overskyet og regnvær:). Kos deg og nyt resten av midtsommers kvelden:):)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg