koselig dag med familien

Hallo! Nå kom jeg og Anders nesten nettopp inn døra her. I dag har det gått i ett! Først jobb, så kom moren til Anders og han å hentet meg før i kjørte hjem dit og spiste pizza. Etter å ha vært der i et par timer, tok vi toget til Verdal for å møte min familie. Vi skulle feire bursdagen til meg og broren min på havfrua. Han har bursdag i morgen, og jeg på torsdagen. Wææ, tenk at jeg blir 23?! Liker ikke, haha. Vil være 4 ever 20, jeg. Uansett, har vært en veldig koselig dag! 


Morfar forklarer Anders hvordan man spiller skotthyll, haha. 


Mamma og oldemor 🙂


Kjekkeste pusen min ♥

Nå er det endelig helg, og i morgen blir det litt festligheter igjen. I dag hadde jeg egentlig tenkt å sett Et helt halvt år på kino, men får ta det i neste uke istedet. Sjekket det nettopp, og filmen går ikke før neste fredag! Herregud, Levanger kino altså. Kan de ikke fikse en ordentlig kino her?! Men nå skal jeg se litt TV med Anders her. Dere får ha ei fin helg!

Forresten, se det kuuule bildet jeg kjøpte i dag! ↓

DIGGET det! Jeg gikk forbi kremmerhuset på vei til jobb i dag, og så dette bildet hengende på veggen der. I matpausen bare måtte jeg gå å kjøpe det. 499,- var det for bildet, synes ikke det var så ille pris ettersom bildet var så stort. Dette er SÅ meg, elsker sånne type bilder! Anders synes desverre ikke så mye om bildet da, haha. Kjærringbilde kalte han det, hahaha. Samma det da, bildet skulle opp på veggen uansett. 😉

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg