sånn går nu dagan

Hei! Vet at det blir lite blogging for tiden, dagene er liksom de samme hver dag. Stå opp, jobb, komme hjem, rydde litt, lage middag, se serier eller et eller annet og så etter hvert legge seg. Ikke så veldig spennende med andre ord. Ble mye mindre blogging når jeg begynte å jobbe, enn da jeg ikke hadde jobb. Naturligvis. Jeg jobber forsatt på Kid, eller, det er ikke fast jobb, men praksisplass. Praksisplass kontrakten går ut i september, så jeg vet ikke om kontrakten forlenges da eller hva som skjer. Jeg trives godt på Kid ihvertfall! Men tror ikke jeg får noe fast der, ettersom de har nok folk der. Jeg begynner å tenke på hva søren jeg skal gjøre fremover. Skal jeg ta utdanning eller ikke, og isåfall hva. Jeg har liksom ingen spesielle drømmer, eneste jeg kunne ha tenkt meg er å jobbe med dyr. I tillegg vil jeg IKKE gå skole, det blir for sosialt på en skole og det takler jeg ikke. Åå, jeg vet ikke.

Uansett, nok om det da. Jeg har bursdag i morgen, lool jeg blir hundre år. Har fri, så da skal jeg få solt meg litt om det blir fint vær. Så skal jeg og Anders ut å spise etter han er ferdig på jobb. Ellers har jeg ingen planer for morgendagen. Bare chill! Meeen, nå skal jeg se noen episoder av Orange is the new black på netflix. Jeg eeeelsker ikke den serien som mange jenter gjør, synes den er helt OK. Altså helt grei serie når jeg ikke orker følge med på noe så veldig seriøst.

Noen bilder fra i vinter. Har på extensions, as you kanskje kan see. Extensions er bæsj å bruke, får bare vondt i hodet av det. Never more. Tror jeg. Bare hvis jeg finner noen extensions som ikke har så jævla svære klips. 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg