birthday kid



Denne kid’n har bursdag i dag, hurra for meg! Haha.. Blir 23 år i dag, og jeg liker det egentlig ikke. Vil ikke bli eldre enn 20, jeg. Men herregud, jeg er jo langt unna 30. Enda. Tida flyr! Synes ikke det er så lenge siden jeg ble 18. Jeg og Anders har vært å spist på orion i dag, og etterpå fikk vi besøk av mammaen og broren hans. Koselig! Jeg drar ikke til Verdal siden det er så stress å ta tog osv, så skal jeg jo på jobb i morgen. Drar dit i helga istedet tenker jeg.

Jeg kjøpte meg kebabtallerken, som vanlig. 😉 Det er ikke kebabkjøtt altså, jeg hater nemlig kebab. Uansett, var godt! 

Etter vi hadde spist, gikk jeg innom mega og kjøpte en bok jeg fikk øye på der en dag. Calendar girl, har sett at flere har skrevet at den er bra, så da må jeg teste den ut. Alltid når jeg har lest ferdig en bok og skal begynne på ei ny, så tenker jeg fortsatt på den forrige boka. Må liksom komme litt inn i den nye boka, så blir jeg vel hekta på den også om den er bra. Da leser og leser jeg i flere timer. Gleder meg nesten til å komme hjem fra jobb slik at jeg kan lese mer, haha! Elsker å lese i bøker, blir liksom noe heeelt annet enn å se film, selv om jeg liker det og. Jeg og Anders skal forresten å se Et helt halvt år i morgen på kino. Ble jo ikke noe av det sist uke, så gleder meg til å endelig se den. Håper jeg ikke begynner å grine, lol! Begynte ikke å grine av boka, men så er jo jeg en ice cold betch. Neida. Haha.. Uansett, har noen lest boka over?


Søøøte Suzie ♥

Sjekk den fine solnedgangsfargen på himmelen! Tok bildet i går kveld. Solnedgangen har vært skikkelig fin de siste dagene. Skulle jo ha vært ute å tatt fine bilder! Nå skal jeg legge fra meg PC’en og sette meg litt ute tror jeg. Det eeer så sykt varmt i denne leiligheten, jeg skjønner ikke! 

2 kommentarer
    1. Du er så flink til å blogge. Koselig å lese litt om hva du holder på med. Gratulerer med dagen, Malin!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg