hvordan fjerne skyer

Nå har jeg flyttet meg inn i stua ifra verandaen for trettiende gang. Det er så mange skyer i dag, så været er litt ustabilt. Plutselig er sola fremme og det er drit varmt, så regner det litt og blåser, så kommer sola igjen i noen minutter og sånn går det. Haha, søkte nettopp om det er mulig å fjerne skyene på en eller annen måte. Før trodde jeg at en skyskraper var en svær dings som skrapte vekk skyene. Loool! Hvor dum er det mulig å bli.

Uansett, jeg har fått solt meg litt da, og så har jeg spist kinamat. Bestilte kinesisk sort pepperbiff, yuuummi! Det er så godt! Velvel, har ikke skjedd så mye her ellers i dag. Skal lese litt nå, også drar jeg hjem til Levanger senere i dag. By the way, dere må gjerne komme med tips til innlegg jeg kan lage! Er liksom så tom for ideer for tiden, blir liksom de samme "dette har jeg gjort i dag" innlegg. Jeg er ingen real blogger, må nok bare innse det haha.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg