et serie tips



Nå kom jeg nettopp inn døra her. Har vært med mamma og lillesøstra mi og sett på den nye stranda som har blitt laget her i Levanger,  og så kjøpte vi oss is og dro til skaterparken etterpå. Fikk skate’a ifra meg skikkelig der as. Hehehe, skulle likt å sett det, ja! Hadde vel endt opp med å brukket alt av bein i hele kroppen. Uansett, var trivelig å bli med dem ut en tur. Ellers i dag har jeg bare solt meg og slappet av ute. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA


Sjekk måsen og måsungene. Æææh, hater måser, ihvertfall om sommeren når de har fått unger! Får helt angst når jeg ser en måsunge, plutselig kommer moren og stuper som en gal. Jeg blir jo så redd og løper som en tulling unna imens jeg hyler. Haha!

Tenkte å komme med et serietips til dere, nemlig Daredevil. Den finnes på netflix! Sikkert mange av dere som har sett den allerede. Det var Anders som hadde begynt på den serien, og sa at jeg sikkert også ville like den. Var litt skeptisk da jeg så det var en serie av MARVEL, ettersom jeg ikke liker sånn typisk overdrevne superhelt serier/filmer. Men den her var ikke så overdreven, så denne serien likte jeg. De første episodene er litt kjedelig, nå er jeg snart ferdig med sesong 1 og først nå begynner det å skje masse ting. Så vil tro at sesong 2 blir enda bedre. Meeen nå skal jeg hive meg i dusjen. Har ikke dusjet håret på over fire dager, groooss! Så skal jeg spise litt, og fortsette å lese i boka mi. Dere får han en fin kveld!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg