dafuq is pokemon go?

Kan noen fortelle meg hva f pokemon go er? Haha! Er overalt på facebook jo. Har søkt opp hva det er, men skjønner ikke så mye. Anywayyy, jeg skal straks gå å legge meg. Opp på jobb igjen i morgen tidlig, og etter jobb drar jeg med toget til Trondheim sammen med mamma og lillesøstra mi. Vi skal som sagt sove over en natt på hotel, blir koselig! Så blir det shopping på torsdagen, yayy! Nå er det lenge siden jeg har vært på en skikkelig shoppingrunde, sååå håper jeg finner noe fint. Har så sykt lyst på de 80-talls levis buksene, hvor fine er ikke de? Spørs hvordan den blir seende ut på meg da som har så tynne bein. Skal ta med kameraet og få knipset noen bilder imens jeg er der. Men nå blir det natta!

Slenger med to bilder fra i fjor, det trøtte trynet mitt passer seg ikke på bloggen nå. He he he. Vans genseren min har jeg ikke brukt på år og dag. Vaska den feil i vaskemaskina tror jeg, så stoffet ble fucka. Skjønner ikke hvorfor jeg kjøpte den engang, den er jo ikke noe fin..? Haha

7 kommentarer

Siste innlegg