short hair don’t care

Hallois! Nå har jeg nettopp kommet hjem etter å ha vært på Verdal i noen timer. Dro dit i tre tida i dag for å spise sodd hos mormor og morfar, og etter p ha vært det i noen timer dro jeg til tanta mi for å.. *damdadida* klippe håret! Håret mitt var syykt slitt, var helt ekkelt å ta på. Så jeg klipte det ganske kort. Ikke sånn super kort, men til rett under skuldrene. Og jeg ble sååå fornøyd, håret er en drøm å ta på nå. Herlig! Lol, husker at jeg sa for et par måneder siden at jeg ALDRI skulle klippe håret kort igjen, men ser nå hvordan det gikk, haha!

Meeen nå maser kjæresten her, vi skal se film. Pay it forward heter den, har sett den flere ganger før men det er lenge siden. Jeg liker sånne type filmer!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg