new in og bilder fra Trondheim

Nå har jeg nettopp våknet, og ligger fortsatt i senga å blogger. Hehe! Godt å kunne sove lenge. Da jeg ikke hadde jobb (utplassering) var jeg våken til langt på natt, og kunne sove til klokka tre-fire om dagen. Haha, sykt. Det gjør jeg heldigvis ikke lenger, dessuten er jeg alltid sur når jeg våkner så sent. Uansett, føles digg å våkne med så mye mindre hår i dag! Tenker på om jeg skal stikke på butikken og kjøpe mørkebrun/svart hårfarge, men vurderer å heller farge det hos frisør. Hårfargen på butikken suger egentlig, den tar ikke etterveksten ordentlig og fargen holder ikke spesielt lenge. Bakdelen med å dra til frisør er jo fordi det er så jævla dyyyrt, men det er vel verdt det da hvis fargen holder seg bedre.

Nok om det, jeg tenkte å vise noen bilder fra Trondheim, og hva jeg kjøpte meg der! Her kommer først og fremst noen bilder fra hotellet ↓


Utsikten fra hotellrommet


Lille turneren!

Hotellet var kjempefint! Royal garden het det. Ååh, jeg elsker å sove på hotell. Spesielt hotellfrokost! Da spiser jeg først og fremst ALLTID eggrøre med sånne minipølser og melon. Yummi! Et hotell jeg lå på en gang hadde minipølser som var ganske sterke, naaaam. Jeg synes egentlig ikke pølser er så godt ellers, men minipølser, ja takk!


Første dagen spiste vi på Egon, kjempegod mat! Dagen etter spiste vi på Fridays, men må si at jeg liker Egon myyye bedre. For det første så er lokalet mye hyggeligere og roligere enn Fridays, og så synes jeg de har bedre mat. Fridays har bare veldig gode sauser, haha.


Linnea og mamma ♥


Min favorittbutikk!!


Sliten etter en hel dag med shopping.

Og så over til innkjøpene!


Adidas topp fra Urban, og tights fra en sportsbutikk i gata jeg ikke husker hva het.


Topp 1 fra H&M og topp 2 fra Bikbok.


Levis bukse fra Carlings. Denne var på 70%, så fikk den til 200 og noe kroner! Elsker høytlivsbukser, de får fram det lille jeg har av former litt bedre. Hadde tenkt å kjøpe den dr.denim buksa med høyt liv, men ble denne i stedet da den ble billigere og. Og sikkert i mye bedre kvalitet!


Så at en frisørsalong hadde 30% på redken, så da ble det de her. Håret mitt trenger skikkelig shampo og balsam, de fra matbutikken funker virkelig ikke på mitt hår. Jeg var tom for min egen shampo her en dag, og måtte ta litt av Anders sin shampo (som er matbutikk shampo, som jeg kaller det haha) og håret mitt ble heeelt fucka dagen etter. Var helt krusete og det gikk ikke å rette det ordentlig. 


Sko fra Skills. Elsker dem! Jeg hadde sett på de her på junkyard, tror kanskje jeg la ut bilde av dem på bloggen og skrev at jeg ville ha dem for en tid tilbake? Men synes de ble litt for dyr, 1300,- eller noe kosta de. Jeg så dem tilfeldigvis på Skills og ble drit glad, men tenkte da også at jeg ikke orka bruke over 1000 på sko, men så sa han som jobba der at de var på halv pris! Happyy! Betalte da 570kr for dem, ikke værst for så fine sko. Et skikkelig bra kjøp!

Yes, det var alle innkjøpene. Tilsammen brukte jeg 2500, så synes jeg fikk mye for pengene. Hadde en veldig fin dag sammen med mamma og lillesøstra mi. 🙂 Nå skal jeg komme meg opp av senga og ordne meg litt. Dere får ha en fin dag!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg