godterisug x 1000

Hallåå! Jeg har akkurat vært litt husmor og ryddet og tørket litt støv her hjemme. Litt støvtørking trengtes iallefall, herregud så fort støvete det blir. Nå har jeg fått i meg litt mat, ble fjorland i dag ettersom kjæresten er på jobb. Han kommer hjem snart da, og jeg har bedt han kjøpe med litt godteri. Dere vet de smokkene i smågodtet? De ELSKER jeg! Var favoritten da jeg var barn også faktisk. Noen ganger får jeg skikkelig godterisug, og da får jeg alltid så lyst på smågodt. Er sjeldent jeg har godterisug da heldigvis, men pleier ofte å få det etter å ha spist middag. Men det går som regel over litt senere.

Jeg har egentlig ikke så mye å blogge om. Har vært på jobb og ellers har jeg bare vært hjemme. Skal se litt serie etterpå tenker jeg. Jeg og kjæresten begynte å se på en ny serie på netflix som het Stranger things. Litt merkelig serie, men så langt liker jeg den. Har ikke kommet så langt i serien enda da, har vel sett 3-4 episoder. Har du sett den?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg