bah

Hallois, lenge siden sist! Det er over en uke siden jeg blogget sist, wups. Jeg har veldig lite å blogge om for tiden, derfor blir det ikke noen innlegg her. Det er så gidd å dra frem denne varme pc’en i kokvarmen også, denne pc’en er jo bokstavelig talt en varmeovn! Og føler bildene og innleggene blir så dårlige når jeg mobilblogger.

Uansett. Jeg har sååå lyst til å flytte, enda mer nå som en kompis av meg har kjøpt seg så fin leilighet. Å flytte vekk herfra er det eneste som står i hodet på meg. Ååå jeg skjemmes av å bo der jeg bor nå, men finner liksom ingen leilighet som passer. Føler alle gjør narr av denne plassen, haha. Som om jeg er den sarvkjerringa som bor her, når jeg egentlig er det stikk motsatte og bryr meg egentlig VELDIG om hvordan jeg bor og har det hjemme hos meg. Men, enten er husleia for dyr, depositumet for høyt, ikke lov med husdyr, for gammeldags, for langt unna sentrum osv. Får lyst til å begynne å hylgrine, seriøst. Får lyst til å legge meg i koma og våkne opp når alt er på stell. Blir gal, jeg. Jeg skal slutte å sutre og se de nye episodene av Kardashians. Seeya!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg