avholds fra nå av

…neida, men det er så vidt! Jeg var ute å drakk på fredag, og det var jo morsomt det. Begynte hos en kompis, før vi dro videre til en venninne. Jeg styrta i meg to svære kopper med vodka (blandet såklart) og etter et par timer var jeg helt føkkt. Husker nesten ingenting, uææ! Husker jeg var en tur på byen og kjøpte meg en svær drink, men klarte faen å velte den. F.l.a.u.t! Var jo rene vassdammen på bordet. Tørka opp sølet og dro min vei, tror det var lik så greit! Haha.. Senere hadde jeg narch hos meg og Anders, og etterhvert hadde jeg bare blækka på sofaen imens det fortsatt var folk der. Lol. Våkna klokka 11 på morningen og skjønte ikke en DRITT. Var heelt forvirra når jeg våkna og lurte på hvor alle var blitt av. Hahaha herregud! Jeg gjør og sier så mye wierd shit i fylla og jeg fååår så fylleangst dagen etter. I går var helt jævlig, hadde nesten lyst til å dø. Haha.. Tror jeg bare drikker saft fra nå av. Yes.

Nå er jeg hos pappa og familien der, kom hit i går så jeg har overnattet. Jeg våkna for en time siden, så har nettopp spist "frokost" og snart blir det middag igjen. Digg i ikke være fyllesyk i dag ihverfall! I går sov jeg masse, spiste jordbær (bestemor har kjøpt to kasset med jordbær, NAM) spiste godteri og slappet av. Har sovet utrolig mye de siste par dagene, og det er så godt. Jeg trengte søvn for å si det sånn. Tanta mi har laga pavlovakake i dag også, så blir det til dessert! Jeg blir virkelig mata når jeg er her, haha! Kroppen min har såå godt av det. Maaaat er alt som står i hodet på meg. Ruller vel når jeg skal hjem i kveld. Velvel, håper dere har hatt en fin helg! 🙂

5 kommentarer
    1. Avholds er det aller beste:). Kos deg hos familien din og kos deg med herlig mat, det er mye bedre enn den alkoholen som forgifter hele kroppen 🙂

    2. jeg liker aller best å drikke så sjeldent som mulig. nesten avholds, men ikke helt. 🙂 det er mest fordi jeg merker så sykt godt at jeg blir slapp og tåkete i hodet i alle fall i en ukes tid etter jeg har drukket. jeg blir svakere, på en måte. lurer ofte på om alle de som drikker minst en gang i uka har det sånn hele tiden, eller om det bare er meg som blir ekstra påvirka i ettertid, eller om det bare er noe jeg har funnet på en gang i tida, også har det bare blitt sånn. er ikke så godt å si. 🙂
      høres ut som at du har hatt en fin helg. jeg, for min del, har bare fanget pokemon. takk for fin blogg! 😀

    3. markus: Jeg blir litt mer “fjern” i et par-tre dager etterpå. Men ellers er jeg fin, blir heller ikke fyllsyk lenger, bare slapp. 😛 Hehe kult, du får ha en fin kveld videre!^^

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg