langhelg

Hallo! Nå har jeg faktisk helg, woho! Torsdager har jeg jo som vanlig fri, men fikk fri av sjefen på fredag også. Har ingen planer for helga. Det er jo torgfest her i Levanger på lørdag, men jeg har ikke råd.. Helt greit, får heller dra på Cascada som kommer til Levanger i september.

Uansett.. I dag var jeg å spiste pizza på pernilles sammen med mormor og kjæresten før jeg dro på jobb. Koselig! Pernilles pizzaen er virkelig den beste pizzaen everrr. Med masse hvitløkssaus på da, ååh nam! Ble en del til overs, så spiste det til kveldsmat istad. Nå sover Anders ved siden av meg, og jeg ser på serie. Jeg begynte å se på outlander for noen måneder siden, men så glemte jeg serien helt. Nå har jeg begynt på den igjen og har kommet til sesong 2. Liker serien veldig godt! Så det skal jeg gjøre videre nå før det blir natta. Serie i senga er så digg! Har du sett outlander? Begge sesongene finnes på viaplay, netflix har bare sesong 1.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg