tivoli

Kom hjem fra Levangermartnan for en times tid siden. Jeg hadde ikke vært der enda, så ble med mamma og Linnea dit en tur. Martnan er nå som den alltid er, masse støy og alt er liksom det samme. Haha, men trivelig å se litt uansett. Jeg tok faktisk en karusell også! Hæhæ.. Jeg og venninna til Linnea kjørte kaffekoppene. Jeg fikk plutselig litt lyst, så hvorfor ikke. Her er et lite bildedryss fra tivoliet og martnan!


Får helt angst av å se på den her! AAALDRI om noen hadde fått meg med på den. Aldri.


Linnea prøvde ut det her. Hun var et par tall unna å vinne, haha! Kjipt!


sånn her må jeg kjøpe i gave på tull til noen en gang, hahha

Etter å ha sett litt dro vi for å spise pizza på pernilles. For andre gang denne uka! Feites på meg, hehe. Jeg var jo der på onsdag også med mormor og kjæresten. Vi satt i bakgården i dag, og der har jeg faktisk aldri vært. Men var jo kjempekoselig å sitte der! Nå skal jeg og kjæresten straks dra å besøke moren hans. Ellers har jeg ingen planer for helga. Bare chill! Dere får ha ei fin helg! 🙂


yummi

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg