hoi

Haha, meg og de kreative overskriftene mine! I know… Kom hjem fra jobb for en times tid siden, slutta klokka 20 i dag. Har nettopp spist litt kveldsmat, og skal straks gå å pusse tannebissene og vaske av sminken. Men blir ikke natta riktig ennå, sto ikke opp før ett i dag. Jeg sover alltid lenge når jeg kan! Ikke noe fotballfrue her i gården, hehe.

Uansett, jeg var jo i Trondheim på mandag. Var jo som sagt på en konsultasjonstime der på Volvat Stokkan, og det gikk fint. Jeg skal opereres 14. september! Gruegledes. Byebye liltits, lol. Kunne faktisk få en time i neste uke, men jeg mangler et par tusen enda, så derfor måtte jeg vente på en annen time. Synd jeg må vente i en måned til, men jaja. Nå skal jeg gå å ta meg en bolle, hahha. Kjøpte meg hveteboller i dag, det er jo så godt! Dumt de ikke hadde igjen med sjokolade inni, det er det beste.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg