noen bilder fra i går

Hei! Nå ligger jeg som et slakt på sofaen, er ganske sliten nå. Jobba til åtte i dag, og etter det kom Anders å møtte meg på jobb. Så gikk vi oss en liten tur før vi gikk hjem. Han spiller pokemon vet du, så da blir det noen runder hit og dit. Helt greit for meg, jeg liker å ut å gå litt! Så kan jeg knipse litt bilder med det samme. Vi gikk en tur i går og, så her en noen bilder fra da. ↓

Det var så fint vær i går, samme i dag. Herlig! Håper det blir masse sol og fint vær nå før sommeren er over. I morgen er det meldt fint også, så da har jeg planer om å sole denne skrotten litt. Har jo fri imorgen, så! Blir godt. Jeg så forresten Unge Lovende her en dag, veldig bra serie. Hehe, som vanlig er jeg sent ute, alle har sikkert sett den serien for lengst. Synd det var så få episoder i sesong 1. Håper det kommer sesong 2 snart, av Skam også. Ååå, savner skam, haha! Skam har virkelig blitt populært, til og med morfar liker skam liksom. Hehe!

Nå skal jeg varme meg en muffins i mikroen. Kjøpte sånn sjokolademuffins med sjokoladebiter på tidligere i kveld, nammis. Sååå godt å varme den slik at sjokoalden smelter! 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg