ting du kanskje ikke visste om meg

– Jeg er veldig opptatt av alder når det kommer til kjæresteforhold. Jeg kunne ikke ha blitt sammen med en som er flere år yngre enn meg, eller med en som hadde vært mye eldre. Å være kjæreste med en som en yngre er liksom litt… avtennende? Og å være sammen med en som er over 5 år eldre blir for gammelt. Haha! Kjæresten må være like gammel, eller noen få år eldre. Der er jeg heldig, Anders er 3 år eldre enn meg. Jeg tenker litt sånn wtf når jeg hører om noen som f.eks er sammen med en som er 10 år eldre, eller yngre.

– Da jeg var liten hadde jeg to deguser som kjæledyr. En slags ørkenrotte tror jeg, SYKT søte iallefall! Og veldig sosiale. Gikk vel i 5-6 klassen da jeg fikk dem. Jeg bare kom på dem her en dag da jeg så noen deguser på instagram.

– Jeg liker ikke reker, eller fløtegratinerte poteter. To ting som veldig mange digger, haha! Det samme med for mye ost på mat, æsj det er så FÆLT. Skjønner ikke hvorfor alle vil ha ekstra ost?! Jeg vil helst ha så lite som mulig. Enda en ting jeg kom på, jeg liker heller ikke det gule som er i midten på skoleboller. Alle spør hvorfor jeg ikke spiser det gule. Synes det smaker ekkelt.

– Jeg liker hardt smågodt. Altså jeg liker ikke ferskt smågodt, men at det har stått en liten stund. Haha, sært! Men det smaker jo mye bedre når det er hardt! Harde smokker f.eks, naaam! Eller hard lakris.

– Jeg verken snuser eller røyker.

– Jeg har to fulle sminkepunger med sminke, men bruker ikke halvparten engang. Jeg orker aldri å sminke meg noe spesielt. Når jeg står opp om morgenen så tar jeg på mascara, fikser bryna, tar på litt concealer under øynene og avslutter med litt solpudder i kinnbeina. Skjønner ikke hvordan noen jenter gidder å sminke seg med foundation, concealer, highlighter, øyenskygge og alt som hører med hver eneste dag! Stakkars hud. Spesielt nå om sommeren, æsj det er så kvalmt å se jenter med masse sminke i varmen! Sminken bare renner liksom.

– Jeg er anhengig av internett, men hvem er ikke?!

– Den siste måneden har jeg sikkert svidd av en tusenlapp på bigbite. Haha, huff! Farlig å jobbe så nær bigbite altså, gidder aldri å lage matpakke. Nå vet de som jobber der hva jeg skal ha på utenatt. Synes det er litt flaut, så skal ha med matpakke fra nå av tenker jeg.

– Jeg er veldig glad i interiør, og å holde på å fikse og styre hjemme. Blir moro å innrede den dagen jeg og Anders flytter til en finere leilighet.

– Mine favorittfarger er svart og hvit. Det sies at de to ikke regnes som farger, men det er jo farger de og? Det mener ihvertfall jeg. Pastellfarger er også veldig fint.

– Jeg har 5 tattoveringer.

– Jeg må helst alltid ha noe på leppene. Ikke leppestift, men lypsyl. Sliter litt med at leppene fort blir tørre. Det er de nå og nå har jeg fått munnsår igjen. Åh, HATER det, er så stygt! Blæh.

– Filmen som virkelig har rørt meg og som har fått meg til å gråte på ordentlig, er en tegnefilm som heter Spirit. Er en hestefilm, men den er sååå bra og trist! Den MÅ dere se! Jeg fikk Anders til å se den med meg for et par år siden, tror begge gråt litt hahah.

Sånn, det tror jeg var nok punkter! Har hatt sånne ”dette visste du ikke om meg” innlegg flere ganger før, så var litt vanskelig å finne nye ting som jeg ikke har skrevet før. Men noe ble det nå! 🙂 Nå kom jeg nettopp inn etter å ha ligget ute i sola i flere timer. Var ute klokka halv elleve, så det begynner å bli noen timer siden. Trengte en pause fra sola nå, koker jo der ute. Nå venter jeg bare på at Anders skal komme hjem fra jobb, så blir det å lage middag. Er så sulten at jeg døøøør! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg