30 spørsmål

1. Hva var det siste du skriblet ned på et papir? 
Hm, nei det husker jeg ikke. Men tror det var et nummer på jobb.

2. Hva har du alltid i vesken?
Lypsyl, ørepropper, lommebok og lader. Tror ikke det var noe mer.

3. Hva bestiller du på kafé?
Det er sjeldent jeg er på kafé, men hvis jeg er det så bestiller jeg bare en kakao og kanskje noe til den. Jeg er ikke noe glad i kaffe. Haha litt rart, her ei natt drømte jeg at jeg ELSKET kaffe??? Drømte at jeg måtte ha kaffebønner lol. Synes kaffebønner lukter godt da. Kanskje jeg egentlig liker kaffe? Altså ikke sånn posedritt, men ordentlig kaffe. 

4. Hva står det på den siste SMS’en du mottok? 
” (Y) ”, altså en tommel opp.

5. Hvem ringer du til når du er sint/lei deg?
Ingen. 

6. Hvilken farge er det på tannbørsten din?
Den er svart og sjokk rosa. Synes det er skikkelig kul! Kjøper alltid den samme når jeg skal kjøpe ny tannkost, haha!

7. Kan du bytte olje på bilen?
Nei, lol.

8. Hva har du hatt av kjæledyr?
Katter, kanin og to deguser.

9. Har du noen piercinger? 
I ørene (men bruker nesten aldri ørebobber) og i navlen. Hadde i leppa før også, men den tok jeg ut. Heldigvis, synes piercing i leppa er skikkelig støgt og harry!

10. Norge på sitt beste?
På sommeren.

11. Hva gjør deg lei deg? 
Jeg er veldig sjendelt lei meg. Jeg blir så og si aldri lei meg, jeg blir mer sint. Det er jo noe selvfølgelig, men jeg vet ikke helt jeg.

12. Hva gjør deg glad?
Mat, nye ting, penger, familie og venner, kjæresten, kattene mine, rene sengeklær, ren leilighet. Mye.

13. Hva er drømmejobben din?
Jeg aner ikke, det er seriøst INGENTING jeg vil bli! Blogger da kanskje, haha! Neida. Joda.

14. Er du fornøyd med deg selv?
Ja og nei.

15. Hva var det siste du kjøpte?
Godteri, mehe.

16. Liker du kinesisk mat?
Ja!

17. Når var du i kirken sist?
Når broren min ble konfirmert i mai.

18. Hva skal du gjøre når du er ferdig med å skrive dette innlegget? 
Spise bagutter, sulten!

19. Har du noensinne vært i en ambulanse?
Nei.

20. Fortell noe som leserne dine mest sannsynlig ikke vet om deg?
Jeg kan være skikkelig dobbeltmoralsk.

21. Er foreldrene dine gift eller skilt? 
Skilt.

22. Hvor mange puter har du i sengen?
3 stk. 3 ekle puter egentlig, de MÅ snart byttes ut.

23. Foretrekker du sko, sokker eller barføtt?
Sokker.

24. Hva hører du på akkurat nå? 
The simpsons som står på på TV’en.

25. Hva drikker du helst til frokost?
Vann eller oboy.

26. Hvilken favorittlærer hadde du på videregående? 
Hadde ingen favoritt.

27. Vil du ha barn?
Akkurat nå så tenker jeg at jeg ikke er spesielt gira på barn, men det kommer nok til å forandre seg etterhvert. Jeg kunne aaaldri fått barn nå, men kanskje om 5 år? Noe sånt. Akkurat nå ser jeg bare for meg en ødelagt kropp, fødeangst, gulp, bæsjebleier og skriking. Haha, men det kommer nok en dag jeg driter i alt det der.

28. Kan du noen andre språk enn norsk?
Svensk og engelsk. Jeg er ikke spesielt flink i engelsk da, det skal sies.

29. Hva bruker du helst penger på?
Interiør eller klær. Og god mat.

30.Hva imponerer deg?
Mennesker som driter i hva andre mener om hva de sier og gjør. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg