bloggen fyller 5 år!

Den 10. august hadde bloggen bursdag, og ble hele 5 år! Det glemte jeg helt av. Haha, litt artig å tenke på at jeg har hatt denne bloggen såpass lenge. Det hadde jeg ikke trodd da jeg startet den. Jeg har sittet i en time og bladd igjennom gamle bilder i arkivet, gøy å se igjennom bilder jeg hadde glemt for lengst! Ettersom bloggen har hatt bursdag, synes jeg det passer å dele noen av bildene fra arkivet med dere. Tenkte det kunne være litt gøy! 🙂 De fleste bildene er fra 2011-2012, og noen få fra 2013.

Kan begynne med de første to headerne mine ↓

Den aller første headeren min. HAHAHA, så stygg! Jeg laget den i paint husker jeg, hahah.


Den andre headeren min. Veldig rar egentlig.


Slik så bloggen min ut en periode. Var visst veldig glad i rosa.

Deler randome bilder jeg fant, orker heller ikke dele i rekkefølge.


Jeg elsket å ta bilder med mitt rosa hello kitty headset på! Jeg brukte dette headsettet at det til slutt gikk i stykker.


Jeg var veldig sunn ser jeg, haha!


Enda mer sunn. Ååå de røde godteriene har jeg helt glemt, de var en favoritt før! MÅ kjøpe de en dag, hvis noen har dem enda. *håper det*


Haha, synes jeg var såå genial her da. Husker bildet ble delt på artige.no også. Stas ja!


Jeg var en skikkelig hello kitty fan i 2011. Fant denne drittkameraet på en matbutikk på magneten, og måtte ha det. Tror jeg betalte 500 kroner for dritten, haha!


Ååå, savner det lange håret! Ser dere det svære blåmerket på låret? Fikk det da ei jente klikka på meg å dytta meg ned ei trapp fordi jeg lånte litt sminke i fylla. Haha, omg!


Såå glad i min nye iphone 4. Nå finnes vel snart iphone 8? Henger ikke med lenger jeg.


Elsket å ta kule bilder av meg selv (lol), og ordna mitt eget ”studio” hjemme på rommet.


Meg, mormor, morfar og småsøskene mine på en resturant i Verdal. Dette er 5 år siden nå, tida flyr!


Hahaha, Eva Gunn, katten mamma hadde før. Hun døde for et par år siden. 🙁


Hahaha, dette var visst et ønskelig antrekk i 2011. Likte helst store klær, og store skatersko. Huff!


Her hadde jeg kult hår!


Skikkelig stylish. Herregud, hva faen hadde jeg på meg her?!


Malin i kjent stil. Brenner det meste!


Enda kjent stil: klabbete! Brownies i senga<3


Hadde en greie for korsetter.


Hello kitty lover much?


Husker jeg digget dette bildet av meg selv!


Et av de første bildene jeg tok med mitt nye kamera jeg fikk til jul.


Og hva har jeg på meg her??


Dette bildet ble jeg veldig fornøyd med husker jeg. Synes det er litt fint fortsatt!

Sånn, det får holde. Gratulerer med dagen som var, bloggen! Skal kjøpe gave i morgen. Tulla.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg