messy buns

Prøvde meg på slike ”messy buns” i dag. Kan ikke si de ble helt vellykket, haha! Men det er vel ikke så nøye. Anders er på jobb, så jeg har bare surret rundt her hjemme. Er blitt litt småforkjølet, nesen renner litt og jeg kjenner det i kroppen. Kjempesyk er jeg ikke ihvertfall, og håper ikke jeg blir det heller. Det har nok noe med at vi nesten alltid sover men soveromsvinduet åpent. Nå begynner det å bli veldig kaldt om natta kjenner jeg, merkes at høsten er på vei. Føler sommeren er ferdig nå. Litt trist! Men så er da høsten ganske koselig og, da.

Nå skal jeg hive meg i dusjen, og så skal jeg se litt serie før kjæresten kommer hjem. Han slutter klokka sju, og da skal jeg lage laks til middag. Sen middag i dag! Dere får ha en fin kveld. 🙂


Må kose seg litt 😉 😉


Se på dovendyra!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg