i bilder

Tenke å lage et ”i bilder” innlegg. For eksempel ”hvor ville du helst bodd?” og så deler jeg et bilde av hvor, eller ”favoritt mat?” og så deler jeg favorittmaten i et bilde. Skjønner? Here we go!



Drømmestue?


Noe i denne duren! 

Hvordan ville du helst ha sett ut?


Sånn! Herregud, enn å være så blessed å se sånn ut da.

Favoritt TV-program?


Det må nok bli the walking dead, ja. Digger den serien!

Hvor ville du ha vært akkurat NÅ?


Her! Vet ikke hvor det er haha, det bare så sykt nais ut!

Fineste katterase?


Bengal. Hvor fin er ikke denne rasen?!

Hvilke par sko er dine fineste?


Dem her som jeg nettopp kjøpte i Trondheim.


Drømmeoutfit?

Hmm, kanskje det her?

Yndlingsperson?


Han her! Kjæresten min.♥


Et bilde fra en ferie du savner


Savner Danmark, det var det skikkelig koselig! Meg og lillesøstra mi på bildet over. 🙂
 

Et sommerlig bilde


Her må jeg dele to bilder. Begge er fra i fjor sommer.


Favoritt junkfood?


Det må nesten bli burgerking. Nuggets, pomfri og cheeseburger. Jatakk!

Hvordan ser din drømmebil ut?


Hadde jeg fått valgt hvilken som helst bil, så ville det blitt en svart lamborghini. Jeg aner ikke hvorfor, men jeg har en ting for de her bilene! DE ER SÅ JÆVLA FINE! Haha.. Kan jo godt hende de er vanskelig å kjøre da, men de ser bare så kule ut. Skulle jeg ha vært litt mer realistisk så ville jeg ha hatt en BMW. De er også veldig fine synes jeg. Hehe, her er det utseendet som teller. En matt svart BMW med rosa felger, hiih 😀

Drømmehår?


Ååå, vil ha sånn her hår! Sykt Dette er parykk da, men sykt fint uansett.

Favoritt blogg?

sophieelise.blogg.no

Drømmehus?

Bilderesultat for hvitt hus
Jeg kunne tenkt med noe lignende som det her. Passe stort når man får barn! Vil ikke ha noe svært, kunne godt ha vært litt mindre og.

Noe du har lyst til å spise akkurat nå


Fikk lyst på rustne spiker! Hvor har de egentlig blitt av? Finner dem ikke noen steder. Veldig synd, de var jo såå gode.

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg