min søte kopp

Se den søte koppen jeg kjøpte i dag! Hehe! Jeg liker å drikke brus, vann osv med lokk over glasset/koppen, så hvorfor ikke bare kjøpe denne. Så barnslig og cjuut.

Nå ligger jeg å blogger fra senga. Anders sover ved siden av meg, han skal starter på jobb klokka 06 imorgen tidlig stakkars. Vi har bare slappet av i kveld og sett på film sammen. Nå husker jeg ikke hva filmen heter, men den var helt grei. Har vært skikkelig dritt vær i dag, og da synes jeg det er så koselig å sitte inne! Huff, dere skulle sett når jeg gikk hjem fra jobb i dag. Det høljregna! Jeg bruker ca. 25 minutter på å gå fra jobb, så jeg var gjennomvåt da jeg kom hjem. Gjett om det var godt å komme hjem å vrenge av seg de våte klærne, og hoppe inn i koseklær og legge meg i sofaen under pleddet! 

Dette er min nye favoritt kosebukse! Den er så behagelig å ha på. Nå skal jeg se litt på Outlander før det blir kvelden. Er fortsatt småsyk, eller syk og syk. Forkjøla i allefall. Heldigvis er jeg ikke slapp, bare nesa som renner. Nei, dere får ha ei fin helg!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg