sexy med forkjølelsesstemme

En liten funfact! Jeg er jo som jeg sa tidligere, litt forkjølet, og har da sånn forkjølelsesstemme. Dere vet hvordan det høres ut. Jeg synes det er så fint! Skulle ønske jeg hadde sånn stemme til vanlig, haha! Synes iallefall det er dødssexy når gutter er forkjølet, det er sååå søtt å høre på stemmen deres da. Nesten så jeg liker når Anders er forkjølet, hahaha 😉 Er det sykt rart av meg å synes det? At stemmen blir finere når man er forkjølet? Har ihvertfall alltid syntes det. Det samme med når noen nettopp har våknet, da høres stemmen så sexy ut. Weird.

Nå skal jeg stikke på jobb. Var så hardt å stå opp i dag, men nå er jeg veldig våken. Noen liker å ligge å nørde på iphonen lenge før man sovner. 😉 Hehe. Jeg bruker 25 minutter på å gå til jobben, og jeg liker det faktisk. Da kan jeg høre på musikk imens jeg går, og da våkner jeg enda mer. Dere får ha en fin dag! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg