viser tennene for første gang

Holaa! Nå har jeg faktisk helg, wohoo! Jeg hadde jo egentlig fri i dag, men de trengte meg på jobb. Så da jobbet jeg i dag istedet for i morgen. Greit meg tidlig helg og! Jeg og Anders skulle se film istad, men så vel kanskje 30 minutter av filmen, og så sovnet Anders. Som vanlig, hahaha! Han begynner jo på jobb mye tidligere enn meg, så det er jo forståelig at han er trøtt, stakkar. Jeg sitter bare å slapper av og leser litt blogger. Har nettopp vasket av meg sminken, og skal lage meg noen ostesmørbrød etterpå. Skulle egentlig ta meg en dusj, håret mitt er heeelt jævlig og ekkelt. Jeg dusjer det hver 4 dag, og nå har det gått så mange dager, snart 5. Jeg prøver å la være å vaske det så ofte fordi det blir så lett tørt. Jeg sliter heldigvis ikke med fett hår, men etter 4 dager begynner det å bli litt ekkelt å ta på. Men så var det selvsagt ikke flere håndduker ren, ikke eneste EN! Haha, åh! Så nå har jeg vasket og hengt opp rene håndduker. Sånn går det når man glemmer å være husmor.

Over til overskriften. Seee, jeg smiler med tennene! ↑ For første gang ever viser jeg et bilde av meg der jeg faktisk smiler med tennene på bloggen. Litt dårlig bilde, men samma det. Jeg har alltid haaaatet tennene mine. Har alltid hatt skikkelig komplekser for dem. Synes alltid de har vært for store for det lille ansiktet mitt, pluss at de ikke er spesielt rette. Eller hvit nok. Jeg har hatt regulering, men ble ikke fornøyd. Fikk en del negative kommentarer om tennene mine på barne og ungdomskolen, og det gjorde jo at jeg hatet dem enda mer, når til og med andre synes de var stygge. Men nå driter jeg faktisk i tennene mine, heldigvis! Jeg synes ikke de lenger ser sååå ille ut til ansiktet mitt nå, for det har jo vokst. Er ikke fornøyd, men jeg kan leve med dem. Jeg nekter å smile på bilder, men ellers går det fint. Misunner dem som har helt rette, passe småe tenner! Men men…

Nå skal jeg se til å vekke sovedyret i sofaen, så kanskje vi kan fortsette å se litt film igjen. 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg