red lips

Hey! Har nettopp tatt meg en dusj, eeelsker følelsen av å være nydusjet! Har kuret håret skikkelig, og smøret meg inn i bodylotion. Digg! Nå er det bare avslappning her i huset, skal se en serie jeg og Anders lånte på biblioteket etterpå. Jordskott heter serien, tror den har gått på nrk eller noe? Vet ikke helt hvilken type serie det er, så får bare prøve å se om vi liker den. Jeg blir bare rolig i helga, må spare penger. Skal en tur til mammaen til Anders i morgen, koselig! 🙂

Dere får ha ei fin helg folkens! Her en noen bilder da jeg testa ut min nye røde NYX leppestift som jeg kjøpte for en stund siden. Jeg synes røde lepper kan være kjempefint, men jeg vet ikke helt om jeg liker det på meg selv. Liker helst å ta litt på fingeren og bare ta bittelitt på leppene så det ikke blir så "hardt". Synes egentlig jeg ikke passer i noen leppestifter, synes leppene mine er litt for smale. Ikke for små, men for smale. Skal ta restylane (eller heter det juvaderm nå?) senere tenker jeg, har skikkelig lyst til det! Litt plumplips er såå fint.

Forresten, drit i de rotete øyenbryna mine. Jeg har spart de ut i sikkert en måned nå. Jeg tenkte å fikse de for et par uker siden, men hun på Verdal som fikser dem billig er så useriøs og svarer aldri. Åhhh, blir flau av å gå med de sånn her! Noen som vet av noen på Levanger kanskje som fikser bryn billig? Helst med tråd, da det funker best.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg