søndag

Så var det søndag igjen, og en ny uke i morgen. Helga går så fort! Var hos svigermor i går og spiste pizza og tok noen cider i går kveld. Var koselig! Etterpå dro jeg og Anders til ei venninne som hadde fest, men ble ikke der mer enn en liten time. Haaater å være edru når alle andre er fulle! Haha.. Hadde ikke noe drikke, så da bar det hjem. I dag har vi bare sett på Sons of Anarchy, hadde helt glemt den serien. Jeg så sesong 1-5 for tre år siden, og så måtte jeg vente på sesong 6 også glemte jeg det helt. Nå husker jeg ingenting og har liksom falt litt ut av serien, det samme har Anders, så derfor har vi sett ferdig sesong 4 i dag. Trodde sesong 6 var den siste sesongen, men så var det sesong 7 og. Yayy, mye å se på fremover! SOA er kjempebra synes jeg, anbefales om du ikke har sett det!

Nå skal jeg se en episode til, og så blir det natta etterhvert. Jobb imorgen! Snart har jeg ferie, under to uker til. Blir godt, selv om jeg sikkert ikke får til å gjøre så veldig mye med mine nyopererte bryst. Uff, skal innrømme jeg gruer meg nå. Det er jo under to uker til! Aff.. Gruer meg ikke så mye til selve operasjonen, men til smertene dagene etterpå. Har lest at noen ikke har så vondt, imens andre hadde så vondt at de kastet opp. Dette er jo fra person til person, men håper virkelig jeg slipper unna de verste smertene! Nei, nå skal jeg tenke på noe annet haha. God natt!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg