wanties


Alt er fra junkyard, har skikkelig lyst på hettegenseren!


Vans fra junkyard og adidas fra zalando. De adidas skoa mååå jeg ha en gang!


Tights fra junkyard, two piece og genser fra shein


Langermet topp fra nelly, slippers fra ebay og ryggsekk fra ebay. Trenger slippers, så digg å gå med hjemme. Akkurat nå stjeler jeg Anders sine, som er aaalt for store, haha! Ryggsekk kan være greit å ha hvis jeg skal til Verdal og sove over der.
 



Haha, ble mye svart over her! Guess i’m a black girl. Neida lol. Hadde man bare hatt en drøss med penger, tenker jeg bare! Har såå lyst på alt sammen. Spesielt det two piece settet fra shein, og de svarte adidas skoa. De ER så fine! Nå er jeg på Verdal hos mamma. Hun hentet meg etter jobb i kveld, jeg skal passe søskene mine i natt imens hun er på jobb. Nå skal jeg varme opp litt tikkamasala rester. Tikkamasala har jeg helt glemt, det er jo kjempegodt! Så blir det natta etterhvert. Har jo egentlig fri i morgen, men skal på et møte 12:15 så da kan jeg ikke sove såå lenge allikevel. Kjedelig. Jeg synes det er tidlig å sto opp før klokka 11, haha. Jeg kan sove til klokka 14 uten problemer. Vi sneiks!

Linnea (lillesøstra) som har flettet håret mitt! Jeg elsker slike fletter, såå fint og kult! Jeg prøver å lære meg å flette slike selv, men kan bare gi opp. Jeg får det bare ikke til! Blir helt fucked, haha..

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg