vaffelbesøk

Hallo! Nå kom jeg nettopp hjem fra Verdal. Jeg og Anders har vært hos mormor og morfar å spist vaffel. Har vært kjempefint vær i dag, så da gikk det å sitte ute. Satt inne i vinterhagen(huset?) deres, veldig koselig. Nå er jeg mett på vaffel, og skal straks se litt serie før det blir natta etterhvert. I morgen kommer mamma å henter meg etter jobb, og så skal vi dra sammen å fikse brynene. GLEDES! Herregud, jeg har gått med uflidd bryn i over en måned nå. Skikkelig stygt. Så nå skal det bli godt å endelig få ordnet dem igjen. Håper bare at hun som skal fikse dem kan det skikkelig, men det regner jeg med hun gjør. Haha, hadde vært sykt kjipt om bryna ble helt fucked. 300kr koster det og, det er dyrt! På Verdal er det ei som gjør det for 100 kroner, og det er med tråd. Synd hun er så useriøst og aldri går ann å få tak i bare.

Vel, nå skal jeg se serie! God natt når den tid kommer. 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg