goodnight bitchez

Hallå! Regner med de aller fleste har krøpet til sengs nå, og er klare for jobb/skole imorgen. Blir ikke natta heeelt enda her, er ikke spesielt trøtt enda fordi jeg våkna klokka 14 i dag. Hehe, sov like lenge i går og. Sjeldent jeg sover så lenge lenger, men av og til er det godt å bare sove dritlenge. Imorgen er siste dagen på jobb, og så har jeg ferie i to uker! Blir på en måte en liten høstferie, det da.

I dag har vært en litt kjedelig dag. Har ikke gjort stort annet enn å sett på SOA. Nå prøver jeg egentlig bare å finne på ideer til ting å blogge om, men det står helt stilt. Haha, jeg er ikke lagd for å blogge ass. Men gjør det allikevel, haha.. Nei, dere får ha ei god natt. Håper dere har hatt ei fin helg! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg