begynner å grue meg smått til imorgen

Det har ikke helt gått opp for meg at jeg faktisk skal opereres imorgen. Men begynner å grue meg litt nå. Jeg skal jo tross alt skjæres i og i narkose. Men det går nok bra! Er dagene etter jeg gruer meg mest til, da jeg kommer til å ha mye vondt. Jeg skal operere meg på Volvat Stokkan i Trondheim om noen lurer. Skal møte opp der klokka 11:45 imorgen, så skal vi planlegge litt hvor mye jeg skal ha inn osv først. Silikon er noe jeg har hatt lyst på helt siden jeg var 16-17, så det at jeg endelig skal gjennomføre det er for meg ganske stort. Jeg er jo så og si helt flatbrysta! Og det har ikke vært særlig kult for min del. Gleder meg skikkelig til det hele er over, og jeg kan begynne å føle meg litt mer kvinnelig!


digger denne buksa, er kjempelenge siden jeg har brukt den!

Over til noe annet. Det har vært kjempefint vær her de siste par dagene. Skikkelig varmt ute, digg med litt sommer igjen! Har litt dårlig samvittighet da, for jeg har ikke vært utenom døra i dag. Haha.. Skal spise middag, og så skal jeg dra bort til en kompis etterpå og sitte litt ute hos han. Til middag i dag blir det fjorland grøt, hehe. Anders jobber til i kveld, så da ble det fjorland i dag. Synes risengrøt er veldig godt jeg da. Skulle bare hatt spekepølse til! Nam. Nei, jeg skal hive meg rundt her slik at jeg kan komme meg ut i sola. Må jo suge seg til det siste at sommersola, før der blir høst fo’real. Deler noen bilder jeg knipset i går. ↓

Brukte over en halvtime på å laste opp de forbanna bildene. Åhh, like før det klikket for meg her! Kommer opp feilmelding på PC’en, så det er noe rart. Anders får fikse det senere, haha..

9 kommentarer
    1. Skjønner det, men personlig liker jeg naturlig fremfor noe annet. Men om det hjelper på selvfølelsen din er det riktig valg å ta, men ikke for noen annen grunn 😉 Men respekterer ditt valg uansett, er ikke det jeg mener. Men skal ikke gjøre det fordi man blir påvirket av medier og andre ting. Man har fått ett helt sykt kroppshysteri som jeg ser på som usunt. Har en datter selv og gruer meg til det umenneskelige presset på kropp dere jenter har.

    2. Skjønner det, men personlig liker jeg naturlig fremfor noe annet. Men om det hjelper på selvfølelsen din er det riktig valg å ta, men ikke for noen annen grunn 😉 Men respekterer ditt valg uansett, er ikke det jeg mener. Men skal ikke gjøre det fordi man blir påvirket av medier og andre ting. Man har fått ett helt sykt kroppshysteri som jeg ser på som usunt. Har en datter selv og gruer meg til det umenneskelige presset på kropp dere jenter har.

    3. Robert’s Photography and Digital Art: Ser den. Jeg har null tits, så kanskje ikke så rart jeg velger å gjøre det. Uansett, jeg gjør det ikke fordi jeg føler på presset, jeg gjør det for meg selv og fordi jeg har ønsket dette i 5-6 år nå.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg