boringgg

Nå har jeg kommet meg hjem igjen. Skal sove over hos mamma i natt siden Anders jobber i morgen. Trenger hjelp til å reise meg når jeg skal på do, så greit å slippe å være hjemme alene. Jeg er egentlig litt overrasket, trodde jeg skulle få kjempevondt i dag, men har ikke så mye smerter. Smertestillende hjelper, og jeg har ikke hatt behov for morfin. Håper jeg slipper det. Lurer litt på om det kanskje er andre dagen som er verst? Nå er jeg ihverfall helt fin. Men jeg kan bare ligge helt i ro, hvis jeg reiser meg får jeg vondt. Så da får jeg bare ligge her, da! Kjeder meg ihjel haha, får prøve å sove litt. Nå er brystene skikkelig hovne og harde, får nesten litt angst av å se på dem haha. Har fortsatt ikke sett på dem naken, det tør jeg seriøst ikke enda. De blir jo en del mindre etterhvert, heldigvis.

Nå skal jeg prøve å sove litt, så skal jeg prøve å spise litt middag etterhvert. Har kun spist et par bananer i dag, så kjenner jeg er sulten. Samtidig er det så slit å spise, fordi da må jeg røre på meg og det gjør vondt. Ikke sånn uutholdelig vondt, men veldig ubehagelig.

6 kommentarer
    1. Tror smerten er litt forskjellig fra person til person, jeg har tatt under musklen å det var helt jævlig vondt. Så har jeg en venninne som tok over muskelen, å henne hadde nesten ikke noe vondt 🙂 masse god bedring

    2. lisarorvik: Jeg har også tatt under muskelen, men har ikke så store smerter. Ihverfall ikke enda. Går helt fint når jeg ligger i ro. 🙂 Takk!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg