what to do

Blæææ! Det er så kjedelig! Våkna halv ett i dag, så godt å sove litt lenger enn hva jeg har gjort de siste dagene. Været er kjempebra ute, har egentlig litt lyst til å gå en tur, men kjenner det er litt ubehagelig å opp å gå enda. Så får nok holde sofaen en dag til eller to. Det går veldig bra da, har ikke vondt eller noe. Også så jeg på puppene for første gang i dag, haha! Ser veldig bra ut, heldigvis se de ikke for store ut. Det var noe jeg var litt redd for, at de skulle bli for store. De er jo veldig harde og hovne nå da, det kommer de til å være en stund. Sorry for mye puppesnakk her på bloggen. Er ikke meningen at dette skal bli noe silikonblogg, haha. Har akkurat tatt meg en dusj, og føler meg som et helt nytt menneske. Følte meg så fæl i dag, så en dusj gjorde underverker. Har ikke fått rettet håret eller fått sminket meg på flere dager. Kunne sikkert fått det til i dag, men orker ikke, hehe. Ikke så mye vits når jeg bare skal være inne uansett.

Nå ble jeg plutselig veldig trøtt. Smertestillende kan gjøre meg litt trøtt, så skal sove litt nå tror jeg. I morgen skal jeg prøve å komme meg litt ut, har jo ikke vært ute på flere dager! Blir jo smågal. Uansett, håper dere har hatt ei fin helg!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg