hola

Tenkte bare å stikke innom for å si hei, og at jeg lever. Har ikke gjort stort de siste dagene, var hos en kompis i går og ellers har jeg bare vært hjemme. Prøvde å gå meg en tur en dag, men liitt vondt å gå med brystene enda. Har akkurat tatt meg en skikkelig dusj, DET var digg! Hadde ikke vasket håret på 8 (!!!) dager, så det var skikkelig godt å få vasket det. Litt vanskelig var det siden jeg ikke kan løfte armene så høyt enda, haha. Nå føler jeg meg som et nytt menneske, med nyvasket hår og jeg er ren og fin. Fikset neglene fikk jeg også gjort. Nå har jeg sitti å fulgt med på en edderkopp som har spinnet spindelvev utenfor vinduet i fem minutter. Haha, artig ja. Kjeder meg. Venter på at Anders skal komme hjem fra jobb, slik at jeg kan begynne å lage middag.

Har egentlig ingenting å blogge om, dere får ha en fin kveld!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg