meninger

Hva mener jeg om… :

– utroskap? Utroskap er selvfølgelig noe dritt, noe jeg regner med alle er enig i?

– abort? Jeg er hundre prosent for abort. Jeg har selv tatt abort, noe jeg virkelig ikke angrer et sekund på. Vet mange er imot abort, noe jeg ikke helt skjønner hvorfor. 

– at alle drar frem ordet mobbing for hver minste ting? Blir skikkelig irritert når folk drar frem mobbing i absloutt ALT. Å for eksempel komme med en frekk kommentar, er IKKE mobbing. Mobbing er noe som skjer over tid, av samme person. Om noen kaller deg idiot, er det fortsatt ikke mobbing. De som mener det, har ikke blitt mobbet på ordentlig.

– operasjoner? Jeg har ingenting imot operasjoner. Jeg har jo selv nettopp gjort en operasjon. Om en person vil operere både puppene og nesen, ditt og datt, så værsågod. Do it. Men tenk nøye igjennom det! Jeg kunne gjerne tenkt meg å operert nesa også, men har ikke råd. Men muligens i fremtiden. Typisk pene folk å si at man skal være fornøyd med seg selv. Det er jo enkelt for dem å si, som er naturlig pen! Vi som ikke ble født naturlig pen, må få lov til å fikse litt på oss selv. Mener jeg.

– kvinner som går uten bh? Jeg bryr meg egentlig ikke så mye om niplene til ei annen jente vises igjennom klærne. Men når man er på jobb, familieselskap og lignende så synes jeg at man kan ta på seg en bh. Ellers så tror jeg kanskje at jeg også kommer til å droppe bh’en etterhvert, i klær som passer til det da. For eksempel topper der det blir stygt at bh stroppene vises. Og hallo – det er jo bare nipler liksom.

– kjøttindustrien og å bli vegetarianer? Jeg skal innrømme at jeg kan nada om kjøttindustrien. Har liksom aldri engasjert meg for det. Kommer heller aldri til å bli veggis. Jeg er aalt for glad i kjøtt. Men jeg kunne godt kuttet litt ned på kjøttetingen. Det burde nok alle gjøre, for å redde verden litt.

– kvinner som nekter å ta abort, selv om mannen vil det? Det synes jeg er skikkelig dårlig gjort. Se for deg at du er mann, og smeller ei dame på tjukka. Du vil absolutt ikke blir far enda, og vil at dama skal ta abort, men hun gjør det ikke. Og dermed tvinger deg til å bli far. DET er råttent, synes ihvertfall jeg. Selv hvor vanskelig det er for deg å ta abort, er det tross alt snakk om et annet menneskes liv som blir snudd på hodet her. Og det er enda ikke blitt et barn det som er i magen din, det er jo bare et lite frø. Dette vet jeg at jeg ikke har ”lov” å mene. Men, men… Virker som det er mange kvinner som lurer menn med at de går på pillen, og så gjør de ikke det, fordi de vil ha unge. Sykt.

– menn med skjeggvekst? Synes ikke noe spesielt om det. Men jeg hadde ikke tillatt Anders å gro skjegg/bart for å si det sånn. 

– høsten? Jeg synes høsten er veldig koselig. For noen år tilbake så haaatet jeg høsten og vinteren, og ble skikkelig lei meg når sommeren var over. Men nå synes jeg høsten og vinteren kan være koselig. Men jeg liker helt klart sommeren best uansett. Det som jeg liker med høsten og vinteren er at det er mørkt om kveldene og det er så koselig å sitte inne med pledd og tente lys.

bloggerne på topp 10 lista over mest leste blogger? På topp 10 lista akkurat nå er det bare random bloggere jeg ikke aner hvem er. Så den bloggen jeg leser fast der er Sophie Elise. Hva skjedde egentlig med topplista? Nå er det bare kjedelig blogger der, huff.

– knallbrune folk midt på vinteren? Før syntes jeg det var dødsfint å være brun, uansett årstid. Nå synes jeg det er finest å være brun om sommeren. Det er fint å ha litt farge, men synes ikke det er så veldig fint å være overdrevent brun om vinteren. Da blir man fort seende ut som en gulrot, haha. Jeg tok alltid sol på ungdomskolen og videregående, elsket å være brun. Nå tar jeg nesten aldri sol lenger. Frister ikke så veldig, siden huden fort kan bli stygg. Så i vinter vurderer jeg å kjøre på med selvbruning slik at jeg ikke blir likblek. Å være blek passer meg bare ikke.

– folk som gifter seg etter å bare vært sammen i et år? Jeg kunne aldri ha giftet meg med Anders etter å bare ha vært sammen med han i to år. Jeg mener man ihvertfall bør ha vært sammen i fem år før man gifter seg. Ser ut som mange bare flytter sammen, får barn, gifter seg og hele pakka etter å ha kjent hverandre i et halvt år, haha. Dette er nok ganske naive mennesker som ikke tenker spesielt langt.

Det var mine meninger om forskjellige ting! Noe du er enig i?


 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg