Luffy som liten

Satt og så igjennom bilder på PC’en i dag, og fant så mange søte bilder av Luffy som kattunge. Så liten han var! Jeg forstår ikke hvor tiden blir av, den går jo så fort! Synes ikke det er lenge siden vi hentet han i november. Det er jo snart et år siden. Nå har vi jo fått enda en katt i sommer og det er jo snart fire måneder siden. Så ja, tida flyr! Får nesten litt angst, haha, plutselig sitter jeg på gamlehjemmet liksom. Lol.

Jeg sitter alene på stua og har nettopp sett på åndenes makt. Tvang Anders til å se første halvtimen med meg, før han gikk å la seg. Haha, hvem er redd for å se åndenes makt liksom… Nå står ringenes herre på tv’en, og jeg gjør egentlig ingenting. Trodde jeg skulle på jobb i morgen, men det var ikke før tirsdag jeg startet. Så da har jeg en dag til fri. Helt greit det! Hehe. Skal uansett blir greit med litt rutiner igjen, da. Nå som jeg har hatt to uker fri så faller man veldig lett ut av rutinene, og jeg sover til langt på dag. Den siste uken har jeg sittet oppe til tre-fem om natta og våknet rundt to-tre på dagen. Ikke bra, hehe. Da er det bra jeg snart begynner på jobb. Uansett, nå skal jeg se hva Suzie bærer seg for. Hun står og mjauer. Virker som hun begynner å kjede seg av å være bare inne, hun vil nok ut. Har tenkt å ha henne inne i en måned til, sånn at vi kan få sterilisert henne osv først. Gidder ikke noe kattunger. Lekte med henne før i dag, og hun ble skikkelig sliten. Så hun fikk seg en skikkelig treningsøkt! Skal få en #fitcat. Hahah, neida. Burde ha aktivisert Luffy litt mer og, han begynner nemlig å bli litt tjukk. Han har blitt det etter han ble kastrert. Men han vil ikke leke, så må vel bare fore han litt mindre. 

Enyweyy. Jeg begynner å føle meg bra etter operasjonen, kan gjøre det meste igjen nå. Det er jo fortsatt litt vondt, og har ikke fått tilbake følelsen enkelte plasser. Det er skikkelig ekkelt! Rart at det allerede snart har gått to uker, jeg gleder meg til alt blir som normalt.

 Skal kjede meg videre, lese litt blogger og sånn. Jeg leser forresten svært få blogger, kanskje noen har noe tips til bra blogger? Si gjerne i fra!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg