miss old times

Jeg savner litt den tiden jeg gikk på ungdomsskolen og videregående. Alt var liksom så mye morsommere og nytt! Alle de gøye festene, jeg fikk min første kjæreste, jeg var med venner hver dag på skolen, jeg lo mye og hadde det gøy. Ikke at jeg ikke har det bra nå også altså, men 13-18 årsalderen var vel sikkert ekstra morsom for alle. Ung, dum og ga litt faen i alt. Jeg sitter ofte å mimrer tilbake til den tiden. Første gangen jeg og bestevenninna mi testet ut røyk og alkohol, og sånne ting. Første gangen jeg prøvde røyk så var vi hjemme alene hos henne, vi fant noen sneiper moren hennes hadde lagt igjen. Haha! Første gangen da vi drakk alkohol, var ute i en bakke bak noen trær. Vi hadde hver vår smirnoff husker jeg, men aner ikke hvor vi fikk tak i dem. Ihvertfall, vi skulle da teste ut alkohol for første gang, og ante ikke hvordan vi ble. Husker jeg sa etter jeg hadde drukket opp min ”æ kjenne egentle ingenting”. Haha! Lille kid’n trodde hun skulle bli dritings av en smirnoff. 

Savner den tiden da jeg gikk på skolen, og da den var ferdig bar det rett hjem for å logge på nettby og MSN. Så fikk man middag servert på bordet, og jeg hadde egentlig ingen bekymringer. Da jeg begynte på ungdomskolen fikk jeg meg en liten vennegjeng, noe jeg var veldig glad for. På barneskolen hadde jeg bare venninna mi (som jeg fortsatt er venn med) som jeg hang med, så at jeg fikk meg flere venner var supert. Hadde det så sykt moro i frimenuttene på ungdomskolen husker jeg. Lo meg ihjel nesten hele tiden. Det er så rart å tenke på at det er 9 år siden jeg gikk på ungsomskolen, jeg skjønner ingenting! Det føles ikke SÅ lenge siden. Og 7 år siden jeg begynte på videregående. Hvor ble tida av? Jeg synes det er skummelt å tenke på at jeg blir 24 neste år. Får helt angst av å tenke på det! Herregud, jeg begynner jo å bli skikkelig voksen. Føler meg bare som en unge enda, haha.

Jeg skulle ønske jeg hadde noen bilder fra da jeg gikk på skolen, men har nesten ingen. Veldig synd, hadde vært moro å hatt bilder å se tilbake på. Vet ikke helt hvor jeg ville med dette innlegget. Mimrer bare litt. Av og til skulle jeg ønske jeg kunne gå tilbake i tid, ikke permanent, men bare for en dag liksom. Hadde vært gøy!
 


Meg og lillesøstra mi i 2008, tror jeg. Her var jeg 15 år og blondine, hehe!


Haha, omg


Lil’ cute girl

Er det en tid i livet ditt du savner?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg